Általános Szerződési Feltételek

1. A Szolgáltató adatai

  • Név: MAD-Hotel és Iroda Kft.
  • Székhelye: 1037 Budapest, Montevideo u. 3/a.
  • Cégjegyzékszám: 01-09-921615
  • Adószám: 14822607-2-41

2. Általános szabályok

2.1. Jelen „Általános Szerződési Feltételek” - a továbbiakban: ÁSZF - szabályozza a Szolgáltató által a 1138 Budapest, Szekszárdi utca 16-18. szám alatt üzemeltetett Park Inn by Radisson Budapest szálloda szálláshelyeinek és az ahhoz kapcsolódó a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások igénybevételének feltételeit.

2.2. Speciális, egyedi feltételek nem képezik részét a közölt Általános Szerződési Feltételeknek, de nem zárják ki a külön megállapodások megkötését utazásközvetítőkkel, szervezőkkel, esetenként más és más, az üzlet típusának megfelelő kondíciókkal.

2.3. Jelen ÁSZF-et a Szolgáltató jogosult módosítani. A módosított ÁSZF rendelkezéseit a módosítás hatályba lépését követően a Szolgáltató által megküldésre kerülő ajánlatkérésekre, valamint az azok alapján létrejött szerződésekre kell alkalmazni.

3. Szerződő fél

3.1. A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatásokat a Vendég veszi igénybe.

3.2. Amennyiben a szolgáltatásokra vonatkozó megrendelést a Vendég közvetlenül adja le a Szolgáltatónak, úgy a Vendég a Szerződő fél.

A Szolgáltató és a Vendég együttesen - a feltételek teljesülése esetén - szerződéses felekké válnak (továbbiakban Felek).

3.3. Amennyiben a szolgáltatásokra vonatkozó megrendelést a Vendég megbízásából egy harmadik személy (továbbiakban Közvetítő) adja le a Szolgáltatónak, az együttműködés feltételeit a Szolgáltató és a Közvetítő között megkötött szerződés szabályozza. Ebben az esetben a Szolgáltató nem köteles vizsgálni, hogy a harmadik személy jogszerűen képviseli-e a Vendéget.

4. A Szerződés létrejötte, a foglalás módja, módosítása, értesítési kötelezettség

4.1. A Vendég szóban, vagy írásban megküldött ajánlatkérésére a Szolgáltató ajánlatot küld. Amennyiben az ajánlat elküldésétől számított 48 órán belül nem érkezik konkrét rendelés, úgy a Szolgáltató ajánlati kötöttsége megszűnik.

4.2. A Szerződés a Vendég írásban, vagy szóban leadott foglalásának a Szolgáltató általi írásban megküldött visszaigazolásával jön létre, és így írásban megkötött Szerződésnek minősül. Szóban leadott foglalás, megállapodás, módosítás, vagy annak a Szolgáltató általi szóbeli visszaigazolása nem szerződés értékű.

4.3. A szállás-szolgáltatás igénybevételéről szóló Szerződés meghatározott időtartamra szól.

4.3.1. Ha a Vendég a meghatározott időtartam lejárta előtt véglegesen elhagyja a szobát, a Szolgáltató jogosult a megrendelt és visszaigazolt szolgáltatás ellenértékének 100%-ra.
A lejárati idő előtt megüresedett szobát a Szolgáltató jogosult újra értékesíteni.

4.3.2. A szállás-szolgáltatás igénybevételének Vendég által kezdeményezett meghosszabbításához a Szolgáltató előzetes hozzájárulása szükséges. Ebben az esetben a Szolgáltató kikötheti a már teljesített szolgáltatás díjának megtérítését.

4.4. A Szerződés módosításához és/vagy kiegészítéséhez a Felek által aláírt írásbeli megállapodás szükséges.

5. Lemondási feltételek

5.1. Amennyiben a szálloda ajánlatában más feltételt nem határozott meg, a szállás-szolgáltatás kötbérmentes lemondására helyi idő szerint az érkezés napján délután 6 óráig van lehetőség:

5.1.1. Ha a Szerződő fél a szállás-szolgáltatások igénybevételét előlegfizetéssel, hitelkártya garanciával, vagy más, Szerződésben foglalt módon nem biztosította, a Szolgáltató szolgáltatási kötelezettsége az érkezés napján délután 6 óráig áll fenn.

5.1.2. Ha a Szerződő fél a szállás-szolgáltatások igénybevételét előlegfizetéssel, hitelkártya garanciával, vagy más Szerződésben foglalt módon biztosította, és az érkezési napon helyi idő szerint nem érkezik meg az érkezés napján délután 6 óráig, és nem jelzi előre, hogy ennél későbbi időpontban érkezik, a Szolgáltató a Szerződésben meghatározott mértékű, de legalább egy napi szállásdíjat kötbérként érvényesít. Ebben az esetben a szállást a Szerződő fél részére az érkezési napot követő nap 10:00 óráig fenntartja, majd ezt követően a Szolgáltató szolgáltatási kötelezettsége megszűnik.

5.2. Lemondási határidők csoportos foglalások esetén:
A megrendelt szolgáltatások ingyenes lemondása a foglalás visszaigazolása után 24 órán belül lehetséges. A lemondási díj az alábbi összegben és feltételek szerint kerül felszámításra:

Érkezést megelőző napok számaSzállás reggelivel/félpanzióval
59-30 nappal érkezés előtt lefoglalt szolgáltatások 50%-a
29-14 nappal érkezés előtt lefoglalt szolgáltatások 80%-a
13 nappal érkezés előtt és meg nem jelenés esetén lefoglalt szolgáltatások 100%-a

6. Árak

6.1. Az aktuális szobaárak a szálloda weboldalán: www.radissonhotels.com/en-us/destination/hungary/budapest kerülnek feltűntetésre.
Egyéb szolgáltatások árlistái a szobákban, valamint az adott szállodai részlegeken (étterem, bár) állnak rendelkezésre.

6.2. A Szolgáltató a meghirdetett árait előzetes bejelentés nélkül szabadon változtathatja.

6.3. Az árak közlésekor a Szolgáltató feltünteti, hogy az általa megadott ár tartalmazza-e a hatályos magyar jogszabályi előírásokban meghatározott mértékű adókat (ÁFA, IFA) vagy sem.

6.4. A Szolgáltató speciális kondíciókhoz kötött termékeinek foglalása esetén, rendezvények foglalása esetén, illetve több mint 5 szoba (csoportos) foglalása esetén a fentiektől eltérő, egyedi Szerződésben rögzített feltételeket, illetve felárat állapíthat meg.

7. Fizetés módja, garancia

7.1. A Szolgáltató a Szerződő fél részére nyújtott szolgáltatásainak ellenértékére legkésőbb az igénybevételt követően, a szállodából történő távozást megelőzően tart igényt, de egyedi megállapodás keretében adhat lehetőséget utólagos fizetésre is.

7.2. A Szolgáltató a szolgáltatás Szerződés szerinti igénybevételének, és az ellenérték kiegyenlítésének garantálására;

a) kérhet hitelkártya garanciát, amelynek során a megrendelt és visszaigazolt szolgáltatás ellenértéke a hitelkártyán zárolásra kerül,

b) kérheti előleg megfizetését a részvételi díj egy részére vagy annak teljes összegére

7.3. A Szerződő fél számláját az alábbi valutákban egyenlítheti ki:
Készpénzes fizetés lehetséges valutái: HUF, EUR
A Szolgáltató a készpénzes fizetésen kívül elfogad előzetes banki átutalást és az alábbi hitelkártyákat: Visa, Visa Electron, Eurocard – Mastercard, V Pay, JCB, Discover and UnionPay, Diners, Amex.

7.4 A számla a magyarországi adószabályoknak megfelelően forintban kerül kiállításra. A szolgáltatások ára Euróban a vendég érkezésének napján a Szolgáltató által rögzített napi árfolyamon kerülhet átszámításra. Az igénybevett szolgáltatások a számviteli- és ÁFA törvényi előírásoknak megfelelően, a számlán tételesen (szállás, étel, ital, terembér, technika, stb.) kerülnek feltüntetésre.

7.5. Ha a szerződésben szereplő szolgáltatásokat terhelő állami vagy önkormányzati adók mértékében változás történik a szerződés aláírását követően, akkor a Szolgáltató már a módosított adó mértékekkel készíti el a végszámlát. Ez esetben az adók mértékében bekövetkezett változások a Szerződő felet terhelik.

7.6. Bármely fizetési mód alkalmazásával kapcsolatos költség a Szerződő felet terheli.

8. A szolgáltatás igénybevételének módja és feltételei

8.1.A Vendég a szállodai szobát a szálloda által megjelölt időpontban, leghamarabb 15:00-tól foglalhatja el az érkezés napján (Check-in) illetve a déli 12:00-ig köteles elhagyni az utazás napján (Check-out).

8.2. Ha a Vendég a szobát az érkezés napján:
Déli 12:00 előtt kívánja elfoglalni, úgy az előző éjszaka is felszámításra kerül.

9. Háziállatok

9.1. A Szolgáltató szálláshelyeire háziállat bevihető, a szállodai szobában a Vendég felügyeletével tartható. A közös helyiségeket a szobák megközelítésére használhatják, egyéb helységek (étterem, bár, stb.) azonban a háziállattal nem látogathatók.

9.2. A Vendég teljes körűen felelős a háziállat által okozott károkért.

9.3. Vakvezető kutyák megengedettek.

9.4. A szállodában a háziállatokért külön díj (EUR 20,- / háziállat / éj) kerül felszámításra.

10. A szerződés teljesítésének visszautasítása, a szolgáltatási kötelezettség megszűnése

10.1. A Szolgáltató jogosult a szállás-szolgáltatásra vonatkozó Szerződést azonnali hatállyal felmondani, így a szolgáltatások nyújtását megtagadni, ha:

a) a Vendég nem rendeltetésszerűen használja a rendelkezésre bocsátott szobát, illetve a létesítményt

b) a Vendég a szálláshely biztonsági előírásait, házirendjét nem tartja be, annak alkalmazottaival kifogásolhatóan, durván viselkedik, alkohol, vagy drogok befolyása alatt áll, fenyegető, sértő, vagy más elfogadhatatlan viselkedést tanúsít

c) a Vendég fertőző betegségben szenved, vagy nem tartja be a járványhelyzetben a jogszabályok, vagy a Szolgáltató által bevezetett védelmi intézkedéseket

d) a Szerződő fél nem teljesíti a Szerződésben meghatározott előlegfizetési kötelezettségét a meghatározott időpontig

10.2. Amennyiben a felek közötti Szerződés „vis maior” okokból nem teljesül, a szerződés megszűnik.

11. Elhelyezési garancia

11.1. Amennyiben a Szolgáltató a Szerződésben szereplő szolgáltatásokat saját hibájából (pl. túltöltés, ideiglenes üzemeltetési problémák, stb.) nem tudja biztosítani, akkor köteles a Vendég elhelyezéséről haladéktalanul gondoskodni.

11.2. A Szolgáltató köteles:

a) a Szerződésben szereplő szolgáltatásokat, az abban visszaigazolt áron, az ott kikötött időtartamra - vagy az akadályoztatás megszűntéig - egy másik, ugyanazon vagy magasabb kategóriájú szálláshelyen biztosítani/felajánlani. A helyettesítő szálláshely biztosításának valamennyi többletköltsége a Szolgáltatót terheli

b) térítésmentesen telefonálási lehetőséget biztosítani a Vendég részére a szálláshely változásának közlésére

c) ingyenes transzfert biztosítani a Vendég részére a felajánlott helyettesítő szálláshelyre való költözéshez, és az esetleges későbbi visszaköltözéshez

11.3. Amennyiben a Szolgáltató ezen kötelezettségeinek maradéktalanul eleget tesz, illetve a Vendég a számára felajánlott helyettesítő szálláslehetőséget elfogadta, utólagos kártérítési igénnyel a Szerződő fél nem élhet.

12. A vendég betegsége, halála

12.1. Amennyiben a szállás-szolgáltatás igénybevételének időtartama alatt a Vendég megbetegszik, és maga nem képes saját érdekében eljárni, a Szolgáltató orvosi segítséget ajánl fel.

12.2. A Vendég betegsége/halála esetén a Szolgáltató költségkompenzációra tart igényt a beteg/elhunyt hozzátartozója, örököse, illetőleg a számlafizetője részéről; az esetleges orvosi és eljárási költségek, az elhalálozást megelőzően igénybevett szolgáltatások ellenértékének, és a betegség/haláleset kapcsán a felszerelések, berendezési tárgyakban keletkezett esetleges károk tekintetében.

12.3. Amennyiben a vendég részére a hatóság házi karantént rendel el, úgy a vendég köteles a Szolgáltató részére a foglalás esetleges meghosszabbításával kapcsolatos szolgáltatási díjat megfizetni.

13. A Szerződő fél jogai

13.1. A Szerződés értelmében a Vendég jogosult a megrendelt szoba, valamint a szálláshely azon létesítményeinek rendeltetésszerű használatára, melyek beletartoznak a szokásos szolgáltatási körbe, és nem esnek speciális feltételek hatálya alá.

13.2. A Vendég a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások teljesítésével kapcsolatban panasszal élhet a szálláshelyen való tartózkodás időtartama alatt. A Szolgáltató ezen időszakban hozzá írásban igazoltan eljuttatott (vagy általa jegyzőkönyvbe felvett) panasz kezelésére vállal kötelezettséget.

13.3. A Vendég panasztételi joga a szálláshelyről történt elutazását követően megszűnik.

14. A Szerződő fél kötelezettségei

14.1. A Szerződő fél köteles a Szerződésben megrendelt szolgáltatások ellenértékét a Szerződésben meghatározott időpontig és módon kiegyenlíteni.

14.2. A Vendég gondoskodik arról, hogy a felelőssége alá tartozó 14 év alatti gyermek csak felnőtt felügyelete mellett tartózkodjon a Szolgáltató szállodájában.

14.3. A Vendég ételt-italt nem hozhat be a szálloda területére.

15. A Szerződő fél kártérítési felelőssége

A Vendég felelős minden olyan kárért és hátrányért, melyet a Szolgáltató vagy harmadik személy a Vendég, vagy kísérője, vagy az ő felelőssége alá tartozó más személy hibájából szenved el. Ez a felelősség akkor is fennáll, amennyiben a károsult (harmadik fél) kárának megtérítését közvetlenül a Szolgáltatótól igényli.

16. A Szolgáltató jogai

Amennyiben a Vendég az igénybevett, vagy a Szerződésben megrendelt, de igénybe nem vett kötbérköteles szolgáltatások díjának megfizetésére vonatkozó kötelezettségének nem tesz eleget, a Szolgáltatót követelései biztosítására zálogjog illeti meg a Vendégnek azon személyes tulajdontárgyain, amelyeket a szállodába magával vitt.

17. A Szolgáltató kötelezettsége

A Szolgáltató köteles:

17.1. A szerződés alapján megrendelt szállás és egyéb szolgáltatást az érvényes előírások, szolgáltatás sztenderdek szerint teljesíteni

17.2. A vendég írásos panaszát kivizsgálni, és a probléma kezeléséhez szükséges lépéseket megtenni, melyet köteles írásban is rögzíteni

18. A Szolgáltató kártérítési felelőssége

18.1. A Szolgáltató felelősséget vállal minden olyan, a Vendéget ért kárért, mely a létesítményein belül, bizonyíthatóan a Szolgáltató, vagy annak alkalmazottai hibájából következett be.

18.1.1. A Szolgáltató felelőssége nem terjed ki azokra a káreseményekre, amelyek a Szolgáltató alkalmazottainak és vendégeinek körén kívül eső elháríthatatlan ok miatt következtek be, vagy azokat a Vendég maga okozta.

18.1.2. A Szolgáltató kijelölhet olyan helyeket a szállodában, ahová a Vendég nem léphet be. Az ilyen helyeken történt esetleges kárért, sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal.

18.1.3. A Vendégnek az őt ért kárt azonnal jelentenie kell a szállodában, és minden szükséges adatot a szálloda rendelkezésére kell bocsátania, amely a káreset körülményeinek tisztázásához, esetleg a rendőrségi jegyzőkönyv felvételéhez/rendőrségi eljáráshoz szükséges.

18.2. A Szolgáltató felelősséget vállal azért a kárért is, amelyet a szállóvendég vagyontárgyainak elveszése, vagy megsérülése folytán szenved el, abban az esetben, ha a Vendég a Szolgáltató által kijelölt Recepció mellett található központi széfben, vagy szobájában elhelyezett zárt széfben helyezett el.

18.2.1. Értéktárgyakért, ékszerekért, értékpapírokért és készpénzért a Szolgáltató csak akkor felelős, ha azt megőrzésre kifejezetten átvette, vagy a kár olyan okból következett be, amelyért az általános szabályok szerint felelősséggel tartozik. Ebben az esetben a bizonyítás a Vendéget terheli.

18.3. A kártérítés mértéke: A Szerződés szerinti napi szobaár összegének az ötvenszerese, kivéve, ha a kár ennél kevesebb.

18.4. Egyedi esetekben a helyi törvények az irányadóak.

19. Vonatkozó jogszabályok, kizárólagos illetékesség

19.1.Felek közötti jogviszonyra a magyar Polgári Törvénykönyv rendelkezései, és a vonatkozó jogszabályok előírásai az irányadóak.

19.2.Minden vitát és konfliktust, valamint a szerződésből eredő, vagy azzal kapcsolatosan felmerült követeléseket a Felek törekednek elsősorban békésen rendezni. Amennyiben a Felek jogvitájukat nem tudják békésen rendezni, úgy a peres eljárásra a Szolgáltató székhelye szerinti illetékes bíróság kizárólagos illetékességét kötik ki.

20. Titoktartás

Szolgáltató az Adatkezelési Szabályzatában meghatározottak szerint jár el.

21. Vis maior

21.1. Abban az esetben, ha olyan körülmény merül fel, amely vis majornak minősül – ahol „vis maior” a felek meghatározása szerint olyan külső, objektíve elháríthatatlan esemény, amely bármely fél hatókörén kívül esik, így különösen, de nem ezekre korlátozottan, külső erőhatalom, tűz, árvíz, szélsőséges időjárási körülmények, járvány, robbanás, háború, fegyveres konfliktus, terrorizmus, felkelés, polgárháború, forradalom, blokád, sztrájk, területfoglalás, ülősztrájk, iparági vagy ágazati jogvita, kormányzati intézkedés vagy annak elmaradása, hatósági vagy bármely formában kormányzati előírás, hivatalos vagy jogalkotási beavatkozás –, akkor mindkét fél (a Szolgáltató és/vagy a Szerződő fél) mentesül a szerződés szerinti kötelezettségei teljesítése alól, annyiban, amennyiben ezen kötelezettségek teljesítését a vis majornak minősülő körülmény késlelteti, akadályozza vagy lehetetlenné teszi.

A mentesülésre hivatkozó fél köteles ésszerű erőfeszítéseket tenni annak érdekében, hogy kötelezettségeit a gyakorlatban lehetséges legkorábbi időpontban teljesítse. A felek ugyanakkor minden tőlük telhető, indokolt erőfeszítést megtesznek a vis major helyzet hatásainak csökkentésére, beleértve az alternatív megoldásokról való megegyezést is.

21.2. Amennyiben a vis major által előidézett körülmények egyértelműen lehetetlenné teszik bármelyik félnek, hogy szerződéses kötelezettségeit teljesítse, úgy a felek jóhiszemű tárgyalásokat folytatnak egymással annak érdekében, hogy a vis majornak minősülő körülmények hatását csökkentsék, beleértve a szerződés esetleges megszüntetését és/vagy alternatív megoldások keresését.

21.3. Amennyiben bármelyik fél arról szerez tudomást, hogy vis majornak minősülő körülmény következett be, vagy olyan helyzetről, amely vis major helyzetet eredményezhet, köteles haladéktalanul értesíteni a másik felet.

22. Szellemi tulajdon

22.1. A Szerződő fél kifejezetten tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató előzetes írásbeli engedélye nélkül nem szerez jogot a Szolgáltató, a Szálloda vagy a Radisson Hotel Group bármilyen nyomtatott, vagy online megjelenítésére, védjegyére, terméknevére, logójára, feliratára, továbbá bármely más információra, adatra, adatbázisra, szoftverre, design elemre, névre vagy más anyagra, amelyet a Szálloda biztosít/fejleszt és amelynek a tulajdonosa a Szálloda vagy a Radisson Hotel Group.

22.2. A Szerződő fél a Szolgáltató előzetes írásbeli hozzájárulása nélkül nem használhatja az Anyagokat rádiós, televíziós vagy internet marketing vagy hirdetés részeként, az internet tekintetében beleértve az Anyagok használatát a keresőmotorokban való fizetett listázásokkal, metacimkékkel, kulcsszavakkal, linkekkel és más olyan eszközökkel kapcsolatosan, amelyek célja az, hogy az Anyagokra történő internetes keresés eredményét befolyásolják. Ezen rendelkezés bármilyen megsértése feljogosítja a Szolgáltatót, hogy jelen szerződést öt (5) munkanapos felmondási idővel rendkívüli felmondással írásban felmondja, amely azonban nem érinti a Szolgáltatót a Szerződő féllel szemben megillető jogokat és jogorvoslatokat. Továbbá, a Szerződő fél vagy kapcsolt vállalkozásai által jelen rendelkezés megsértésével regisztrált internetes Domain nevek vonatkozásában a Szerződő fél mind saját, mind kapcsolt vállalkozásai nevében kötelezettséget vállal arra, hogy ezeket a Domain neveket a Szolgáltató felszólítására haladéktalanul (értelemszerűen) a Szállodára vagy a Radisson Hotel Groupra átruházza.

22.3. A Szolgáltató a szerződéssel ingyenes, korlátozott, át nem ruházható, nem kizárólagos és visszavonható felhasználási engedélyt ad a Szerződő félnek, a Szerződő fél kapcsolt vállalkozásainak és a Szerződő féllel együttműködő harmadik személyeknek a Szálloda neveinek használatára a Kapcsolódó Weboldalakon jelen szerződés időtartamára, feltéve, hogy a Szálloda ilyen módon történő megjelenítéséhez a Szolgáltató előzetesen írásban hozzájárul. A szerződés megszűnésével egyidejűleg a felhasználási engedély haladéktalanul megszűnik.

22.4. A Szerződő fél, kapcsolt vállalkozásai és együttműködő Partnerei a Szálloda kifejezett, előzetes, írásos engedélye nélkül nem használhatják a Szálloda nevét semmilyen hirdetési vagy marketing célra, azért, hogy forgalmat generáljanak a Kapcsolódó Weboldalra, vagy bármilyen más célra, akár nyomtatásban, rádióban, televízióban, interneten vagy más módon.

22.5. Amennyiben a Szerződés másként nem rendelkezik, egyik Fél sem adhat ki sajtóközleményt vagy nyilvános nyilatkozatot a szerződéssel vagy a másik Féllel kapcsolatban a másik szerződő Fél erre felhatalmazott képviselőjétől származó írásbeli hozzájárulása nélkül.

23. Kép- és hangfelvétel készítése

A szálloda területére történő belépéssel és szolgáltatásainak igénybevételével a Vendég kifejezetten elfogadja, hogy a szálloda területén szervezett programok, rendezvények alkalmával kép- és hangfelvétel készülhet, amelyen esetlegesen résztvevői minőségében a Vendég is feltűnhet. A szálloda programjain, rendezvényein történő részvétellel a Vendég hozzájárul, hogy a szálloda a felvételt marketingtevékenységével összefüggésben, online és social media felületeken felhasználja. A felvétel ilyen jellegű felhasználásával összefüggésben a Vendég semmilyen követeléssel nem élhet sem a szállodával, sem a szervezőkkel vagy a felvétel készítőivel, illetve a felvételt bármely más érvényes jogcímen felhasználókkal szemben.


Általános Szerződési Feltételek

Rendezvényekre vonatkozó kiegészítés

1. Szerződő fél, eseti szerződés

1.1. A rendezvényekre eseti szerződés készül a Szolgáltató és a Szerződő fél között. A szerződés aláírásától kezdve a rendezvény részleteit a Szolgáltató csak a Szerződő féllel és az általa írásban meghatalmazott személyekkel egyezteti, függetlenül attól, hogy Szerződő fél saját cége, szövetsége, stb. számára szervezi-e az adott rendezvényt, vagy csupán közvetítőként szervezi az eseményt,

1.2. A Szolgáltató és a Szerződő fél együttesen - a feltételek teljesülése esetén - szerződéses felekké válnak (továbbiakban Felek).

1.3. Felek kijelentik, hogy amennyiben a közöttük létrejött egyedi szerződés egyes rendelkezései az Általános Szerződési Feltételekben foglalt rendelkezésektől eltérnek, úgy az egyedi szerződésben foglalt speciális rendelkezést tartják irányadónak.

2. Felelősség

A Szerződő fél felelősséget vállal minden, a rendezvényén résztvevő vendég viselkedéséért és károkozásáért. A felelősség kiterjed a vendégek által nem rendezett károkozásra is.

3. Rendezvényterem

Az alábbi táblázat tartalmazza a rendezvénytermek befogadóképességét különböző berendezési módok esetén. Szerződő fél tudomásul veszi, hogy Szálloda a Rendezvényszerződésben meghatározott létszám szerint szolgáltat.
Megemelkedett létszám esetén Szálloda mindent elkövet, hogy kapacitása függvényében felár ellenében nagyobb terembe helyezze a rendezvényt. Amennyiben ez nem lehetséges, illetve amennyiben a valós résztvevői létszám meghaladja a Szálloda alább megadott maximális befogadóképességét, úgy Szálloda - biztonsági okokból - megtagadja a rendezvény megtartását.

TeremMéret (m2)MagasságSzéksorBankettIskolapadU-alakFogadás
Solar Cell 352 5,6 450 220 220 80 500
Dynamo 55 2,3 60 30 40 20 30
Rubik Cube 53 2,3 60 30 40 25
Word / Excel 26 2,3 20 15 15
Plasma 56 2,8 60 30 40 25
Vitamin C 102 2,8 120 60 80 30 100
Hologram 168 2,8 120 80 60 30 100
Spda 106 2,8 100 50 50 26 60

4. Rendezvény szolgáltatásokra vonatkozó általános feltételek

4.1. Szolgáltató köteles a szerződésben meghatározott időpontban a termet a szükséges vagy megrendelt felszerelésekkel együtt a Szerződő fél részére biztosítani.

4.2. A rendezvényen résztvevők pontos létszámát Szerződő fél legkésőbb 7 nappal a rendezvény előtt véglegesíti a Szálloda részére.

4.3. A Szolgáltató fenntartja a jogot arra, hogy megváltoztassa a rendezvény helyszíneket, amennyiben a rendezvény résztvevői száma jelentősen csökken vagy nő.

4.4. A Rendezvény során, a helyszínen felmerülő és a Szerződésben nem szereplő igények a Felek külön írásbeli megállapodásának tárgyát képezik. Ez történhet e-mail-ben, vagy a helyszínen külön megrendelőlap, teljesítésigazolás vagy a plusz terhelésekről szóló információs számla Szerződő fél általi aláírásával is.

4.5. A terembér a terem egyszeri berendezését tartalmazza, mely legkésőbb a rendezvény előtt 48 órával módosítható. Ezt követően módosítási igény csak felár ellenében lehetséges, melynek felára a szerződésben meghatározott terembér 50%-a.

4.6. A rendezvényterem a megjelölt időtartam után hosszabbítási díj ellenében vehető igénybe, minden megkezdett óra 40,000 HUF/óra.

4.7. Valamennyi, a rendezvény lebonyolításához szükséges anyagot kizárólag a gazdasági bejáraton keresztül lehet be- illetve kiszállítani.

4.8. A Szállodában dekoráció, kiállítási vagy oktatási anyag csak előzetes egyeztetés után helyezhető el. A Szerződő fél különböző poszterei, jelzései, zászlói vagy bármilyen reklám anyagának elhelyezéséhez a szálloda helyiségeiben, beleértve a kültéri helyeket, csak előzetes egyeztetés alapján lehetséges. A rendezvény végén a Szerződő fél kötelessége eltávolítani az összes anyagot a szálloda helységeiből. A Szolgáltató nem vállal felelősséget az el nem távolított felszerelések biztonságáért és őrzéséért.

4.9. A szerződő fél által kihelyezett dekorációs elemek, standok, falak nem akadályozhatják a Szálloda biztonsági kameráinak képfelvételét, illetve a menekülési utakat tilos elzárni, szűkíteni.

4.10. A Szálloda területére étel és ital NEM HOZHATÓ BE. Szerződő fél tudomásul veszi, hogy a helyszínen kizárólag a Szolgáltató jogosult ételt és italt árusítani és kínálni.

4.11. Szolgáltatásokkal kapcsolatban felmerült kifogásait a Szerződő félnek a helyszínen kell jelezni, minden esetben az aktuális ügyeletes vezetőnél és e-mail formájában (Manager on Duty).

4.12. Szolgáltató vállalja, hogy minden felmerülő problémát a lehető leggyorsabban és legnagyobb szakértelemmel törekszik orvosolni.

4.13. A Szerződő fél köteles a Rendezvény végén a termeket eredeti állapotban, a rendeltetésszerű használattal együtt járó kopástól és elhasználódástól eltekintve sértetlenül a Szolgáltatónak átadni. A Szerződő fél a rendezvény ideje alatt általa okozott károkért anyagi felelősséget vállal.

5. Technikai és egyéb eszközökre vonatkozó rendelkezések

5.1. Amennyiben a Szerződő fél a saját technikai és egyéb eszközeit használja: A Szerződő fél olyan saját technikai eszközöket, melyeket a Szálloda elektromos hálózatára kíván kötni, csak abban az esetben használhat, ha arra a Szolgáltató előzetesen írásban hozzájárulását adta. Saját elektromos eszközök használata esetén a Szerződő fél felelősségre vonható az eszközök által okozott meghibásodások, áramkimaradás, üzemzavar, technikai problémák, egyéb károkozás esetén, amennyiben a Szolgáltató bizonyítja, hogy a károkozás a Szerződő félnek felróható okból merült fel.

5.2. Amennyiben a Szerződő fél a Szálloda technikai és egyéb eszközeit használja: A Szálloda technika és egyéb eszközeinek használata esetén a Szerződő félnek meg kell tennie minden tőle telhetőt, hogy elkerülje azok károsodását, rongálását. A Szerződő fél az általa használt technikai és/vagy más eszközökért felelősséget vállal, azok sérüléséért, károsodásáért felelősségre vonható, függetlenül attól, hogy az eszközök a Szálloda közös helyiségeiben, vendégszobákban, avagy a bérelt rendezvény teremben találhatóak. A szerződésben meghatározott árak nem változnak, függetlenül attól, hogy a megrendelt technikai és/vagy más eszközök ténylegesen használatban voltak-e.

5.3. Amennyiben a Szolgáltató a technikai és egyéb eszközöket közvetített szolgáltatásként, egy harmadik féltől bérelve biztosítja, Szerződő fél felelős az eszközök gondos használatáért. A Szerződő fél károkozása vagy gondatlan használatából eredő, a harmadik fél által benyújtott követeléseket a Szerződő fél köteles teljesíteni.

6. Szobafoglalásra vonatkozó általános feltételek

6.1. Amennyiben a Rendezvényen a szobaigény az előre megrendelt szobamennyiséghez képest jelentősen megnövekszik, akkor a Szolgáltató mindent elkövet, hogy biztosítani tudjon plusz szobákat a megnövekedett létszámnak, azonban a Szolgáltató nem vállal felelősséget abban az esetben, ha a plusz szobákat kapacitás probléma miatt mégsem tudja biztosítani.

6.2. Check-in: helyi idő szerint 15:00, az érkezés napján.
Amennyiben a vendégek a fenti időpont előtt érkeznek, akkor a Szolgáltató mindent megtesz, hogy elhelyezze a vendégeket a már elkészült szobákban, de erre kötelezettséget nem vállal. A Szerződő fél vagy az egyéni vendégek előzetes igényei alapján a Szolgáltató külön díj ellenében (szoba árának 50%-a) és a szabad férőhelyek függvényében tud korai check-in lehetőséget biztosítani.

6.3. Check-out: helyi idő szerint 10.00, az elutazás napján.
A szerződő fél vagy az egyéni vendégek előzetes vagy helyszíni igényei alapján a Szolgáltató külön díj ellenében (elutazás napján délután 16:00-ig a szoba árának 50%-ért, míg 16:00 óra után 100 % megfizetése ellenében hosszabbítható) és a szabad férőhelyek függvényében tud késői check-out lehetőséget biztosítani.

6.4. Amennyiben a Szolgáltató az előzetesen megrendelt szobamennyiséget mégsem tudja biztosítani, arról a Szerződő felet haladéktalanul köteles értesíteni, és a Szerződő fél számára biztosítani kell, hogy eldönthesse, hogy a Szolgáltató mely vendégeket költözteti át más szállodába. Ez esetben a lehető legközelebb eső, kategóriában azonos szállodába történik az átköltöztetés, ahova a foglalás ügyintézését a Szolgáltató végzi. A Szolgáltató ebben az esetben biztosítja az átköltöztetett vendég napi egyszeri transzportját a másik szállodától a rendezvény helyszínre, majd a szállodába vissza, illetve a két szállás közötti esetleges árkülönbözet a Szolgáltatót terheli.

Budapest, 2021. június 18.